admin admin .

admin

تاثیر ژل رویال بر نازایی

 یکی از این فرآورده ها، ژله رویال نام دارد که در فارسی آن را " شاه انگبین" می نامند. این ماده شیری رنگ از غده ای در بالای حلق زنبورهای ماده (کارگر) که بین 5 تا 12 روز از عمر آن ها گذشته است تولید می شود. از ژل رویال برای تغذیه لارو (نوزاد) زنبور عسل (1 تا 3 روزگی) و همچنین تغذیه ملکه از زمان تولد تا بلوغ استفاده می شود. همین ماده حیات بخش است که عمر و جثه ملکه را از دیگر زنبورها متفاوت می کند. در حالی که زنبورهای دیگر عمری کمتر از دو ماه دارند، زنبور ملکه 3 تا 5 سال عمر می کند. ژله رویال مصرف شده توسط زنبور عسل ملکه با ژله ای که به لاروها خورانده می شود متفاوت است. همین ژله رویال است که باعث تکمیل خصوصیات جنسی ملکه شده و به وی قدرت تخم گذاری تا میزان 2000 تخم در 24 ساعت را می دهد.

به دلیل اثرات فوق العاده زیاد باروری ژل رویال برای ملکه زنبور عسل، اطبا طب سنتی در گذشته و پس از آن محققان دنیای امروز به این نتیجه رسیدند که ممکن است ژل رویال بتواند برای درمان ناباروری در انسان ها نیز موثر باشد. به همین علت تحقیقات علمی و بالینی آغاز شد. خوشبختانه نتایج شگفت انگیزی تاکنون ثبت شده که نشان می دهد ژل رویال می تواند ماده ای درمانی برای درمان نازایی باشد. جالب است که این ماده هم برای مردان و هم برای زنان مفید است و می تواند اثرات فوق العاده عالی برای باروری داشته باشد.

 

اگرچه بیشتر در مورد تاثیر ژل رویال بر باروری بانوان شنیده ایم؛ اما بد نیست بدانید که این ماده اثرات زیادی برای ناباروری مردانه هم دارد. در نتیجه هر کدام از زوجین که در این زمینه مشکل داشته باشند، می توانند از ژل رویال استفاده کنند.

در این مطلب به صورت مجزا به این نکته می پردازیم که چرا از ژل رویال برای درمان ناباروری استفاده کنیم. همچنین دانستن اینکه چطور و به چه اندازی از ژل رویال برای درمان ناباروری استفاده کنیمف موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. در انتهای مطلب به دوز مصرف این ماده طبیعی برای درمان نازایی پرداخته ایم.

تاثیر ژله رویال بر نازایی
درمان ناباروری با ژل رویال

ژل رویال که برای زنبور ها نقش حیاتی را بازی می کند، برای انسان ها نیز خواص مختلف و مهمی به همراه دارد. هرچند نگهداری و حمل و نقل این ماده بسیار سخت و دردسر ساز است اما این ماده اعجاب آور بر روی انواع بیماری ها تاثیرات شگفت آوری گذاشته و محققان هر روز در پی یافتن خواص بیشتری برای آن هستند. یکی از مهمترین خواص ژله رویال، خاصیت این ماده شفا بخش در درمان نازایی است.

نازایی و کاهش باروری یکی از بزرگترین مشکلاتی است که جهان امروز با آن مواجه شده و زندگی بسیاری از افراد را تحت تاثیر خود قرار داده است. درست است که نازایی تنها به بانوان مربوط نمی شود و ممکن است ناباروری زوج از جانب مرد باشد، اما بیشتر حجم نازایی متوجه بانوان است. هرچند ناباروری یک زوج از جانب مرد باشد یا زن، به احتمال زیاد قابل درمان است. اکثر زوج های نابارور در طی سال های گذشته و با رشد علم در حوزه سلول های بنیادین درمان شده اند. این درمان ها در بیشتر مواقع نتیجه بخش بوده اما هزینه های بسیار زیادی را برای خانواده ها و به خصوص زوج های جوان به همراه داشته است.

استفاده درست و مداوم از ژله رویال در ابتدا از بروز نازایی پیشگیری می کند و برای افرادی که دچار این مشکل هستند، درمانی ساده و کم هزینه به شمار می رود. ژل رویال با توجه به خواص درونی منحصر بفرد خود، به عنوان دارویی خاص برای درمان نازایی شناخته می شود. به نظر می رسد وجود هورمون های "گونادوتروپیک" باعث تاثیر ژله رویال بر روی دستگاه تولید مثل بانوان باشد. بیشترین علت نازایی در بین بانوان مربوط به تخمدان های پلی کیستیک و عدم تخمک گذاری است که هورمون گونادوتروپیک بهترین درمان برای این نوع مشکلات است. همچنین این ماده شفا بخش با تقویت قوای جسمی، تاثیر مثبتی بر باروری در زنان و مردان دارد.

درمان ناباروری در طب سنتی

ژل رویال به چند روش می تواند به درمان ناباروری در زنان و مردان کمک کند:

1. تنظیم هورمون ها
یکی از مشکلات اساسی که باعث بروز ناباروری به ویژه در زنان می شود، عدم تعادل هورمونی است. این موضوع به دلایل مختلف ایجاد می شود. شاید یکی از دلایلی که گفته می شود درمان تخمدان پلیکیستیک یکی از بهترین روش ها برای درمان ناباروی است، همین موضوع باشد. چراکه این مشکل باعث به هم ریختگی هورمون ها و در نتیجه ناباروری در زن می شود. به هم ریختگی هورمونی اگرچه در مردان کمتر از بانوان است اما مصرف ژل رویال تعادل هورمون های مختلف مردانه را نیز تضمین می کند.

2. تقویت میل جنسی


یکی از مشکلاتی که باعث ناباروری می شود، تعداد کم رابطه جنسی به علت بی میلی جنسی یا سردمزاجی است. یکی از ویژگی های مهم ژل رویال، تقویت قوا و میل جنسی در مردان و زنان است. مصرف مداوم و منظم ژل رویال باکیفیت، می تواند سردمزاجی را درمان کند. افزایش ارتباط جنسی خود عاملی برای رفع ناباروری است.

3. تقویت اسمپرم و تخمک
فرقی ندارد مرد یا زن باید مواد بارورکننده قوی داشته باشد. در مردان اسپرم ها و در بانوان تخمک ها باید قوی باشند. در صورتی که اسپرم یا تخمک، قوت لازم را نداشته باشد، امکان باروری به صفر می رسد. در نتیجه زوج های نابارور باید تلاش کنند به روش های مختلف، تخمک و اسپرم قوی تری داشته باشند! ژل رویال این وظیفه را به خوبی انجام می دهد.

مثبت شدن تست بارداری

مصرف منظم و اصولی ژل رویال در دراز مدت می تواند باعث تقویت اسپرم و تخمک شده و مشکلات موجود در آن ها را تا جای ممکن رفع کند. جالب است بدانید که ترکیب ژل رویال و جینسینگ یکی از بهترین روش هایی است که برای تقویت اسپرم و تخمک در دنیا امتحان شده و اثرات عالی در این زمینه به جای گذاشته است.

انواع محصولات ژل رویال برای درمان ناباروری
تاثیر ژل رویال بر نازایی

همانطور که گفته شد نگهداری و حمل و نقل ژل رویال دشوار است. ژله رویال خالص همواره باید در دمای فریزر نگهداری شود. کافی است در مدت زمان کوتاهی ژل رویال از فریزر خارج شده و دمای آن به پایین تر از صفر برسد. خیلی زود این ماده ارزشمند به ماده ای بی ارزش تبدیل می شود.

برای رفع این مشکل، در کشور های پیشرفته این محصول به وسیله تکنولوژی های مدرن به پودر تبدیل می شود. پودر ژله رویال تمام خواص ژله رویال مایع را حفظ کرده و فقط رطوبت آن خارج می شود. این کار البته باید با دستگاه مخصوص فریز درایر انجام شود. در این صورت است که اطمینان داریم خاصیت ژل رویال حفظ شده است؛ چراکه در دمای منفی 75 درجه سانتی گراد عملیات پودرسازی انجام می شود.

بیشتر در مورد ژل رویال بخوانید:

خواص ژل رویال چیست؟

تاثیر ژل رویال بر قوای جنسی

خواص ژل رویال

همه چیز در مورد ژل رویال؛ ژل رویال چیست؟

همچنین این ماده حیات بخش به صورت مخلوط با عسل نیز ارائه می شود که عسل ژل رویال نام می گیرد. عسل ژله رویال در صورتی که در جلو نور خورشید نباشد تا 1 سال و نیم بدون نیاز به فریز شدن سالم خواهد بود. البته که بهتر است در دمای یخچال نگهداری شود.

تاثیر ژل رویال بر نازایی

ایران عسل با توجه به رسالت خود در کمک به درمان طبیعی بیماران نازایی، اقدام به عرضه ژل رویال به صورت های مختلف نموده است. پودر ژله رویال و عسل ژله رویال از جمله محصولات شرکت شهدینه گلها است.

اما محصول ویژه این شرکت برای رفع نازایی و همچنین تقویت قوای جنسی، کپسول پودر ژله رویال و پودر جینسینگ است که به صورت مساوی درون هر کدام از کپسول ها قرار گرفته اند. خواص مکملی ژله رویال در کنار خواص بی نظیر گیاه جینسینگ توانسته درمان نازایی و بهبود قوای جنسی را به همراه داشته باشد.

عسل ژل رویال نیز یکی از بهترین محصولات ایران عسل برای درمان ناباروری است. به دلیل اینکه عسل این محصول، عسل ارگانیک و میزان ژل رویال درون آن نیز بسیار زیاد است، عسل ژل رویال می تواند درمان خوبی برای ناباروری باشد. درمان تخمدان پلیکیستیک نیز با این محصول به خوبی انجام می شود.

دوز مصرف برای درمان ناباروری:
پودر ژله رویال: روزانه نیم گرم زیر زبان قرار داده شود تا از طریق بذاق جذب گردد
کپسول ژله رویال و جینسینگ: روزانه 1 عدد قبل از غذا
عسل ژله رویال: روزانه یک الی دو قاشق غذا خوری
البته باید توجه داشته باشید که تمامی این محصولات در صورت مصرف منظم و ادامه دار است که می توانند روی درمان ناباروری اثر بگذارند. اگر قصد دارید بیماری خود را درمان کنید و لذت پدر و مادر شدن را بچشید، بهتر است نظم در مصرف را رعایت کرده و حداقل چند ماه زیر نظر مشاور طب سنتی از محصولات ژل رویال استفاده کنید.
منبع : ایران عسل


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۴:۴۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)