admin admin .

admin

تزریق ژل لب روسی در فردیس

 

تزریق ژل لب روسی یک نوع الگوبرداری از لب‌های عروسک‌های روسی می‌باشد. در این مدل، ژل یا پرکننده لب را به قسمت مرکز لب‌ها تزریق می‌کنند و باعث افزایش حجم آنها می‌شوند. این روش تزریق، ظاهر خاصی به لب‌های فرد می‌دهد. در این روش، قسمت‌های کناری لب به حالت عادی و متناسب با خطوط اطراف لب باقی می‌مانند.

تزریق ژل لب روسی را با استفاده از انواع ژل و فیلر انجام می‌دهند. اما معمولا ژل‌هایی را انتخاب می‌کنند که از اسید هیالورونیک ساخته شده اند. این ماده به طور طبیعی در پوست، چشم، غضروف و استخوان‌های بدن انسان وجود دارد و می‌تواند 1000 برابر وزن خود، آب جذب کند.

قدرت بالای اسید هیالورونیک در جذب آب و مواد مغذی باعث شده است تا در التیام زخم‌ها هم موثر باشد. تزریق این ژل به لب باعث افزایش کلاژن‌سازی و حالت کشسانی آن می‌شود. اگر شما هم علاقمند به تزریق ژل لب روسی هستید، با شماره‌های درج شده در آگهی تماس بگیرید.
تزریق ژل لب روسی در فردیس کرج

تزریق ژل لب روسی در فردیس کرج ، با افزایش سن میزان کلاژن‌سازی در پوست کاهش پیدا می‌کند. در نتیجه حجم پوست کمتر می‌شود و حالت سفتی و کشسانی آن از بین می‌رود. این اتفاق برای لب‌ها هم رخ می‌دهد. به این ترتیب حجم، اندازه و ارتفاع لب‌ها کاهش می‌یابند و برجستگی لب در صورت کمتر می‌شود. برای رفع این مشکل، از تزریق ژل یا فیلر استفاده می‌کنند. با این کار می‌توانند تغییراتی در لب‌ها به وجود آورند و زیبایی را به آنها بازگردانند.

همچنین با تزریق ژل یا فیلر می‌توانند نواقص موجود در لب‌ها را برطرف کنند. مدل‌های مختلفی از تزریق ژل لب وجود دارند که یکی از پرطرفدارترین آنها مدل روسی است. تزریق ژل لب روسی در فردیس کرج مورد استقبال شدیدی قرار گرفته است.

در حال حاضر افراد زیادی برای داشتن لب‌های برجسته و خوش فرم اقدام به تزریق ژل لب روسی در فردیس کرج می‌کنند. آنها به کمک تزریق ژل در لب می‌توانند حجم از دست رفته لب‌های خود را جبران کنند. همچنین باعث رفع چین و چروک‌های پوست و تقویت آن، بهبود ساختار پوست و رفع خطوط صورت شوند. اگر ساکن فردیس هستید و می‌خواهید تزریق لب روسی انجام دهید، با شماره تزریق ژل لب روسی در فردیس تماس بگیرید. شماره های درج شده در آگهی متعلق به تزریق ژل لب روسی در فردیس کرج می‌باشند.
تزریق ژل لب مدل روسی در فردیس

تزریق ژل لب مدل روسی در فردیس به منظور افزایش زیبایی، حجم‌دهی، لیفت و قرینه سازی فرم لب‌ها صورت می‌گیرد. با استفاده از این روش می‌توان فرم لب را تغییر داد و باعث زیبایی بیشتر آن شد. گاهی اوقات با تزریق ژل لب و افزایش حجم لب بالا، از ظاهر شدن لثه ها در هنگام خندیدن جلوگیری می‌کنند. تزریق ژل لب مدل روسی در فردیس به شما این امکان را می‌دهد تا بدون جراحی، مدل لب‌های خود را تغییر دهید.

تزریق ژل لب مدل روسی در فردیس با تمرکز روی ناحیه v شکل دهان انجام می‌شود. در این روش تلاش می‌کنند نقطه اوج لب‌ها را افزایش دهند تا ظرافت و زیبایی لب دو چندان شود. تمرکز اصلی در این روش بر کشیدگی و تیزی حاشیه لب‌ها است. البته مقدار کمی اسید هیالورونیک هم به ناحیه لب تزریق می‌کنند تا برجسته، متقارن و سفت شود.

مقدار تزریق ژل به خواست شما و شرایط لب‌هایتان بستگی دارد. معمولا میزان تزریق ژل لب روسی در فردیس 2 سی سی است که با صلاحدید پزشک تزریق می‌شود. این حجم ژل در طول دو الی سه جلسه به لب‌های شما تزریق می‌گردد. چرا که تزریق یکباره آن می‌تواند باعث ایجاد حالت نوک اردک در لب‌ها شود. برای تزریق ژل لب مدل روسی در فردیس با شماره‌های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۲۶:۳۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)