admin admin .

admin

ژل لب چیست و چه کار می‌ کند؟

هر چه سن افراد بالا می رود، میزان این اسید در بدن کاهش می یابد و لب ها نازک می شوند. در نتیجه باعث کاهش طراوت و زیبایی افراد می گردد. اسید هیالورونیک موجود در ژل های لب باعث جذب بالاتر آب و در نتیجه طراوت دوباره لب ها می گردد.
باید توجه داشت که تنها افراد پیر و سالخورده از این روش استفاده نمی کنند. بلکه نسل جوان امروز جامعه نیز برای تغییر در شکل و حجم لب ها، برجستگی بیشتر آنها و افزایش زیبایی از این روش استفاده می کنند.
لب ها یکی از ارکان اصلی صورت هر فردی هستند و زیبایی آنها تاثیر زیادی در زیبایی افراد دارد. هر گونه تغییر در لب ها در زیبایی و جذابیت صورت فرد موثر است. هر گونه تغییر در لب ها برای ماه ها می تواند باعث تغییر چهره افراد گردد.

باید بدانیم که تزریق ژل لب، امری موقتی است و بسته به برند ژل مورد استفاده و ناحیه تزریق ژل می تواند ماندگاری و اثربخشی متفاوتی داشته باشد. اما معمولا ماندگاری آن 6 تا 12 ماه و در بعضی موارد به 18 ماه هم می رسد.
در این روش ژل بصورت طبیعی در بدن جذب و با درصدی از لیدوکائین لینک می شود. این امر تاثیر بسزایی در کاهش درد در حین درمان و بعد از آن دارند.
میزان تزریق ژل برای حفظ زیبایی لب

اینکه مقدار ژل تزریقی به لب های شما چقدر باشد تاثیر زیادی در جذابیت آینده چهره شما دارد. پس در انتخاب مقدار ژل بایستی دقت زیادی نمائید. بهتر است انتخاب میزان ژل را به عهده پزشک خود بگذارید اگر پزشک خوب و متبحری انتخاب کرده باشید، او با توجه به فرم چهره شما و اندازه بینی و تمامی جوانب و با استفاده از تجربه خود بهترین انتخاب را خواهد داشت.
لازم به یادآوری است که انتخاب کلینیک و پزشک ماهر بسیار حائز اهمیت است. پزشکان ماهر با استفاده از تکنیک های خاص خود و همچنین استفاده از انواع ماساژ مناسب بعد از تزریق ژل، فرم لب شما را ایجاد می کنند.

مراقبت های ضروری بعد از تزریق ژل

بعد از تزریق ژل بهتر است فرد از انجام ورزش های سنگین بدنسازی به مدت 2 الی 3 روز پرهیز کند. همچنین تا 7 روز نبایستی از دخانیات استفاده نماید. دوش گرفتن به مدت 2 روز ممنوع است و نیز باید از رفتن به محیط های نسبتا گرم مانند سونا به مدت 2 الی 4 روز پرهیز کنند. برای کاهش کبودی و التهاب می توانند تا 24 ساعت از کمپرس آب سرد استفاده نمایند. نوشیدن آب زیاد و کم کردن مصرف نمک هم باعث می شود تا سریع تر بهبود پیدا کنند. در صورت بروز درد می توانند با مشورت پزشک از مسکن استفاده نمایند

https://silverbookco.com


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۲۳:۵۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)