admin admin .

admin

لیزر چه تاثیری بر موهای زیر پوستی دارد؟

این باعث از بین رفتن فولیکول مو می شود. در هر جلسه، تعدادی از فولیکول ها به صورت کامل از بین می روند و به بعضی از فولیکول ها آسیب وارد نمی شود. پس در طول ماه و تا جلسه بعدی لیزر شما شاهد کاهش تعداد موهای زائد در پوست خود هستید. اما موهایی که در اثر لیزر آسیب ندیده اند کاملا عادی رشد می کنند، شاید مقداری رشد آن ها کند شود. در نتیجه، لیزر موهای زائد شرایط رشد موهای زیرپوستی را فراهم نمی کند.

لیزر چه تاثیری بر موهای زیر پوستی دارد؟
اگر افراد به موقع برای رفع و درمان موهای زیر پوستی اقدام نکنند مشکلاتی نظیر عفونت، تورم، قرمزی، جوش های ریز پوستی دردناک و خروج چرک از آن ها به وجود می آید. پس برای جلوگیری از این موارد از لیزر موهای زائد استفاده نمایید تا برای همیشه از شر موهای زیر پوستی و مشکلات آن رها شوید.

موهای زیر پوستی بیشتر در چه قسمت هایی ظاهر می شوند؟
موهای زیر پوستی معمولا در نواحی که پوست از ضخامت بیشتری برخوردار بوده، ظاهر می شوند. همین ضخیم بودن پوست باعث عدم خروج ساقه ی این نوع موها از داخل پوست فرد شده و مشکلات آزار دهنده ای را برای او به وجود می آورند. موهای زیر پوستی بیشتر ریش، باسن و خط بیکینی، زیر بغل، ساق پاها، دور سینه، خط ناف و پشت لب ظاهر می شوند.

نحوه لیزر درمانی موهای زیر پوستی
لیزر درمانی یکی از بهترین شیوه هایی است که می توان از آن برای رفع و از بین بردن دائمی موهای زیر پوستی و زائد بدن استفاده نمود. در این شیوه، امواج و اشعه های لیزر بر روی فولیکول های مو حرارت و گرما ایجاد کرده و باعث تخریب و نابودی آن ها می شوند. در اثر نفوذ اشعه ی لیزر به زیر پوست فرد و تحریک فولیکول های موهای ضخیم زیرپوستی، در چندین جلسه درمانی رشد موهای زائد و زیرپوستی کمتر می شود. بعد از اتمام دوره و جلسات درمانی دیگر آثاری از اینگونه موها در نواحی بدن مشاهده نخواهید کرد. همچنین بهتر است که برای تاثیر گذاری بیشتر و جلوگیری از ایجاد موهای زیر پوستی بعد از اصلاح از روغن ها یا کرم های مرطوب و نرم کننده استفاده نمایید. تا از بروز عفونت در فولیکول مو و زیر پوستی شدن آن ها به نحوی پیشگیری شود. دستگاه لیزر انواع مختلفی دارد. بنابر تشخیص فرد متخصص و بر حسب وضعیت پوست و موی هر شخص از دستگاه و شیوه ای مخصوص جهت لیزر موهای زائد برای درمان موهای زیر پوستی کمک گرفته می شود.


تعداد جلسات درمان موهای زیر پوستی با لیزر
برای درمان موهای زیر پوستی نمی توان به طور دقیق تعداد جلسات مورد نیاز را مشخص کرد. بر حسب وضعیت پوست و موی فرد و وسعت ناحیه مورد نظر جلسات انجام لیزر موهای زیر پوستی برای هر فرد متغیر می باشد. اما به طور کلی، موهای زائد زیر پوستی نیز مانند دیگر موهای موجود در روی پوست نیاز به 8 جلسه لیزر موهای زائد دارند. موهای زائد زیر پوستی که ضخیم تر هستند زودتر از بین می روند. اما اگر حالت کرکی دارند شاید تا 10 جلسه انجام لیزر موهای زیر پوستی نیز نتوان آن را برای همیشه از بین برد.

https://silverbookco.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۵:۰۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)