admin admin .

admin

 خريد خط توليد كارخانه ماكاروني

خريد خط توليد كارخانه ماكاروني ، در خط توليد كارخانه ماكاروني دستگاه هاي مختلفي وجود دارد. از جمله اين دستگاه ها مي توان به ميكسر (مخلوط كن)، ماشين حساب اسكرو، اكسترودر، دستگاه كشيدن و برش، Hoisting، دستگاه تهويه مطبوع و نوار نقاله اشاره كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۹:۱۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

علائم سرماخوردگي در كودكان

سرماخوردگي در كودكان با احساس ناخوشي و كسالت شروع شده و به دنبال آن گلودرد، آبريزش بيني و سرفه ادامه مي‌يابد. در روند بيماري، كودك ممكن است خلط ته حلق هم داشته باشد. اگر بيماري وخيم‌تر شود كودك ما ممكن است علائم زير را تجربه كند:

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۵:۰۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چگونه آرايشگر عروسي خود را پيدا كنيد؟

انتخاب هنرمند آرايشگر براي روز عروسي شما به اندازه انتخاب لباس شما اهميت دارد. عروس ها بايد يك آرايشگر با استعداد و حرفه اي پيدا كنند كه با آنها ارتباط برقرار كرده و مي توانند به او اعتماد كنند.آرايشگري كه انتخاب مي كنيد صبح روز عروسي با شما خواهد بود؛ زمان خاصي كه پر از اعصاب و هيجان است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۴:۰۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

سردرد در شب

سردرد ممكن است معمولاً حاكي از وارد آوردن فشار بيش از حد به خود و يا استرس باشد. اما در برخي موارد، ممكن است نشان دهنده‌ي چيزي شديدتر باشد. اين مقاله علل مختلف پشت يا دخيل در سردردهاي شبانه را به شما نشان خواهد داد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۰:۰۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

هدف گفتار درماني

هدف تمام افرادي كه در زمينه توانبخشي فعاليت مي كنند، اين است كه فرد توانخواه نهايت قدرت خود را براي بهبود شرايط زندگي شخصي و اجتماعي به كار برد. خدمات گفتار درماني براي بهبود اختلالات تلفظي، صوتي و برقراري ارتباط كلامي در ناشنوايان به كار مي روند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۸:۳۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چگونه درست پياده روي كنيم؟

بر اساس نتايج آخرين تحقيقات و مطالعات علمي، نشستن طولاني‌مدت مي‌تواند حتي بيشتر از سيگار براي سلامتي ضرر داشته باشد. آناتومي و فيزيولوژي بدن انسان با راه رفتن بسيار سازگارتر از نشستن است. بلند شدن از روي مبل و خارج شدن از خانه براي پياده روي مي‌تواند در پيشگيري از


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۶:۳۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترين دستگاه رفع موهاي زائد

اگر مي خواهيد بدانيد بهترين و مناسب ترين دستگاه رفع موهاي زائد كدام است بايد توجه كنيد كه رنگدانه هاي موي بيشتر ايراني ها نيز به اندازه كافي تيره است به طوري كه براي جذب اشعه ليزر كندلا الكساندرايت و ايجاد انرژي حرارتي مورد نياز براي ازبين بردن ريشه مو كاملا مناسب است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۴:۱۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فوايد مديتيشن چيست؟

اينجا چند تا از دلايل اصلي براي انجام مديتيشن رو با هم مرور مي‌كنيم: همه ما در زندگي شخصي احساساتي مانند اضطراب، خشم، غم، ترس و… رو تجربه مي‌كنيم خيلي وقت‌ها نميدونيم باهاشون چكار كنيم و چطور تاب آوري خودمونو بالا ببريم و از بحران‌ها با آرامش بيشتري بگذريم!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۹:۵۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

نحوه كاركرد گيربكس (PDK)

نحوه كاركرد گيربكس پي دي كي به طوري است كه بر خلاف گيربكس دستي، زماني كه يكي از دنده ها جدا مي شود، دنده بعدي آنقدر سريع درگير مي شود كه وقفه در قدرت تقريباً غيرقابل محسوس است. اين گيربكس از زمان تعويض دنده زير 100 ميلي ثانيه بهره مي برد و شتابي فوق العاده دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۸:۵۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چند راهكار براي ضربه فني كردن خواب آلودگي

خواب يكي از رفتارهاي مفيد و سالم بدن است كه براي تقويت اعضاي مختلف و البته منظم شدن سيستم هاي داخل در بدن انسان قرار گرفته است. خوابيدن شب هاي يكي از مهمترين كارهاي است كه براي سلامت بدن نياز به انجام آن داريم. با اين بخش همراه باشيد تا با راه هاي مناسب براي برطرف كردن خواب آلودگي و خماري در طول روز آشنا شويد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۴:۲۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)