admin admin .

admin

لیزر موهای زائد در هفت حوض

البته لیزر موهای زائد یک روش دائمی نیست و بعد از مدتی 30-20 درصد موها دوباره رشد می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از لیزر موهای زائد تراکم موهای خود را کاهش دهید.

لیزر موهای زائد در هفت حوض شامل یک پرتو نور قدرتمند است که انرژی زیادی دارد. دستگاه های لیزر مختلفی وجود دارند که ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد با توجه به نوع پوست صورت می‌گیرد تا بهترین نتیجه را در پی داشته باشد.

وقتی که نور لیزر به موی زائد تابیده می‌شود، توسط آن جذب می‌شود. حرارت لیزر به قسمت‌های تیره فولیکول مو آسیب وارد می‌کند. این امر باعث بروز اختلال در رشد مو می‌شود. بعد از لیزر، فولیکول دوباره شروع به تولید مو می‌کند. به همین علت لازم است لیزر موهای زائد هفت حوض در چندین جلسه انجام شود. برای بهره مندی از لیزر موهای زائد در هفت حوض با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

بهترین لیزر موهای زائد در هفت حوض
بهترین لیزر موهای زائد در هفت حوض باعث جلب رضایت مراجعین شده است. خدمات لیزر با استفاده از دستگاه های پیشرفته ارائه می‌شوند. در ادامه به بعضی از دستگاه های لیزر موهای زائد که در مراکز و کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اشاره می‌کنیم.

1- دستگاه لیزر الکساندرایت
دستگاه لیزر الکساندرایت که با نام دستگاه لیزر الکس هم شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین دستگاه های لیزر موهای زائد موجود در بازار است. این دستگاه، گزینه مناسبی برای پوست‌های روشن و موهای تیره می‌باشد.

دستگاه لیزر الکساندرایت می‌تواند موهای زائد نوع 1 ، 2 و 3 را از بین ببرد. برای طبقه‌بندی نوع پوست از اعداد 1 تا 6 استفاده می‌کنند که نشانگر میزان تیرگی و روشنایی پوست افراد است. عدد 1 به روشن‌ترین پوست و عدد 6 به تیره‌ترین پوست اشاره دارد. افرادی که از این دستگاه برای رفع موهای زائد خود استفاده می‌کنند، درد و ناراحتی چندانی را حس نمی‌کنند.

2- دستگاه لیزر دایود (Diod laser)
دستگاه لیزر دایود برای حذف موهای زائد به کار می‌رود. این دستگاه که طرفداران زیادی دارد، می‌تواند موهای زائد نوع 6-1 را از بین ببرد. سرعت و دقت بالا از مشخصه های دستگاه لیزر دایود هستند. طول موج این دستگاه در مقایسه با دستگاه لیزر الکساندرایت بیشتر است. به همین علت اشعه آن قدرت نفوذ بیشتری دارد.

3- دستگاه لیزر اندیاگ (ND YAG)
این دستگاه گزینه خوبی برای از بین بردن موهای زائد پوست‌های تیره و موهای نازک می‌باشد. دستگاه لیزر اندیاگ قدرت نفوذ بالایی دارد و می‌توان برای حذف موهای زائد ناحیه تناسلی و زیر بغل از آن استفاده کرد. دستگاه ND YAG برای از بین بردن موهای زائد انواع پوست به ویژه پوست‌های تیره و گندمی مناسب است و عوارض جانبی چندانی ندارد.

نکات مهم در انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
دستگاه های لیزر، متنوع هستند و هر یک ویژگی‌های منحصربه فردی دارند. با توجه به تنوع پوست و مو در افراد، لازم است در هنگام انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد به یکسری نکات توجه شود.

1- نوع پوست و مو
یکی از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب بهترین دستگاه لیزر باید به آن توجه داشته باشید، نوع پوست و مویتان است. دستگاه های لیزر برای استفاده پوست‌های مختلف طراحی شده‌اند. تمام دستگاه های لیزر برای انواع پوست مناسب نیستند. در هنگام انتخاب بهترین دستگاه لیزر باید به این نکته توجه شود که برای چه نوع پوست و مویی مناسب است.

2- ناحیه انجام لیزر
در هنگام انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد باید به ناحیه ای که تحت درمان قرار می‌گیرد هم توجه کرد. بعضی دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد صورت و برخی برای موهای زائد بدن مناسب هستند.

3- هزینه دستگاه لیزر
مورد مهم دیگر در انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، بودجه یا هزینه دستگاه است. قیمت دستگاه های لیزر یکسان نیست. بعضی از آنها ارزان‌تر و برخی گران‌تر هستند.

لیزر موهای زائد در محله هفت حوض
لیزر موهای زائد در محله هفت حوض مزایای زیادی دارد. در حال حاضر، لیزر به عنوان یکی از بهترین روش‌های حذف موهای زائد شناخته می‌شود. از جمله مزایای استفاده از لیزر موهای زائد در هفت حوض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

- کاهش هزینه های خرید ژیلت، موبر، تیغ و...
- اثربخشی سریع
- عوارض کم
اگر فردی که لیزر را انجام می‌دهد، مهارت کافی داشته باشد، عوارضی در پی نخواهد داشت.
- فاقد درد بودن
لیزر موهای زائد یک فرایند بدون درد است. اما افرادی که آستانه درد پایینی دارند، ممکن است کمی درد احساس کنند. البته این میزان درد در مقایسه با سایر روش‌ها کمتر است.
- قابلیت استفاده برای نواحی مختلف بدن
با استفاده از لیزر می‌توان موهای زائد قسمت‌های مختلف بدن را رفع کرد.
- امکان استفاده برای خانم‌ها و آقایان
برای بهره مندی از مزایای دستگاه لیزر موهای زائد با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. این شماره ها متعلق به لیزر موهای زائد در محله هفت حوض هستند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۶:۲۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)