admin admin .

admin

قیمت لوله مانیسمان

 به وسیله ی آن ها گازها و مایعات مختلف را منتقل می کنند.
انواع لوله ها
لوله ها انواع مختلفی دارند که مواد اولیه هر یک از آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. به طور کلی لوله ها با دو جنس فلزی و غیر فلزی تولید می شوند. انواع لوله در سایزها، ضخامت و قطرهای مختلفی تولید می شوند و به بازار عرضه می شوند. همه ی افراد با توجه به فعالیت خود از لوله های مختلف استفاده می کنند. چند نمونه از لوله ها شامل: لوله درز دار، لوله بدون درز (لوله مانیسمان)، لوله گالوانیزه سنگین، لوله گالوانیزه سبک، لوله گالوانیزه گلخانه ای و… می باشد. هر یک از لوله های نام برده شده ویژگی های مختلفی دارند و در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. ما در این مقاله راجع به لوله های مانیسمان صحبت خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به قیمت لوله مانیسمان و آشنایی با فروش لوله مانیسمان با شماره های موجود در مقاله تماس بگیرید.

روش تولید لوله مانیسان
روش غوطه ور سازی گرم یکی از روش های شایع تولید لوله گالوانیزه می باشد. برای انجام گالوانیزه ابتداء لوله چربی گیری می شود و زنگ آهن از روی سطح لوله پاک می شود. این کار باعث جذب بهتر فلز روی و بالا رفتن عملکرد گالوانیزاسیون می شود. بعد از چربی زدایی لوله را وارد محلول فلاکس می کنند، محلول فلاکس باعث جذب بهتر روی می شود. لوله ها پس از این مرحله وارد دستگاه گالوانیزه می شوند و در کوره های مخصوص به دمای 120 درجه سانتی گراد می رسند. پس از آن نیز لوله را در کوره خشک قرار می دهند. بعد از کوره خشک نوبت به ورود لوله به استخر فلز روی می رسد. لوله ها به مدت 1 دقیقه در دمای 450 درجه سانتی گراد قرار می گیرند. بعد از یک دقیقه فلز را از استخر خارج می کنند. پس از خروج لوله از استخر روی، فلز اضافی روی سطح داخلی و خارجی لوله به وسیله ی بخار و دمش هوا پاک می شود. برای جلوگیری از تشکیل آلیاژ لوله را سریع وارد آب سرد می کنند. در مرحله ی آخر لوله، دنده می شود و برای محافظت از دنده ها و شناسایی آن ها درپوش های پلاستیک روی لوله نصب می کنند. لوله های گالوانیزه شامل لوله گالوانیزه فولادی و لوله گالوانیزه آهنی می شوند. هر یک از این لوله ها ویژگی های مختلفی دارند. در ادامه راجع به هر یک از آن ها صحبت خواهیم کرد.
کاربرد لوله های مانیسمان
لوله مانیسمان یکی از کاربردی ترین لوله ها می باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از دلایل استفاده زیاد از این لوله عدم وجود درز و جوش می باشد.
لوله های مانیسمان معمولا از فولاد ساده کم کربن ساخته می شوند، برای مقاوم سازی لوله در برابر زنگ زدن به داخل و بیرون لوله موادی را اضافه می کنند که از زنگ زدن و خوردگی لوله جلوگیری می کنند. این لوله ها به دلیل یکدست بودن نسبت به سایر لوله ها بسیار محکم و مقاوم می باشند.
قیمت لوله مانیسمان
قیمت لوله مانیسمان ، همانطور که گفته شد لوله های مانیسمان در رده ها و سایزهای مختلفی تولید می شوند، رده و سایز لوله مانیسمان در قیمت لوله مانیسمان تاثیر دارد. چند نمونه از عواملی که روی قیمت لوله مانیسمان تاثیر دارد شامل: ابعاد، سایز، کیفیت، برند تولید کننده، شرکت تولید کننده، نوسانات بازار، تورم، افزایش قیمت آهن آلات و… می باشد. این روزها قیمت همه ی اجناس و قطعات افزایش بسیار زیادی داشته است، یکی از این اجناس نیز لوله مانیسمان می باشد. قیمت لوله های مانیسمان ثابت نیست و به صورت روزانه محاسبه می شود. همه ی افراد برای اطلاع از قیمت لوله مانیسمان می توانند به فروش لوله مانیسمان مراجعه کنند. قیمت لوله های مانیسمان به صورت کیلویی محاسبه می شوند و وزن هر یک از شاخه های آن نیز با توجه به رده لوله متفاوت می باشد.
ما قیمت های لوله های مانیسمان را در جدول زیر مشخص نموده ایم. لوله های مانیسمان در رده های مختلف و سایز های مختلف مشخص شده اند که قیمت هر کدام از آن ها متفاوت می باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۱:۴۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)