admin admin .

admin

قیمت دستگاه تیرچه صنعتی در تبریز

علاوه براین، فناوری مورد استفاده در دستگاه هم اهمیت زیادی دارد. دستگاه هایی که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته کار می‌کنند، قیمت بالاتری دارند.

امکانات دستگاه هم روی قیمت دستگاه تیرچه صنعتی در تبریز موثر است. همه دستگاه های تولید تیرچه امکانات یکسانی ندارند. به همین علت قیمت متفاوتی دارند. دستگاه های اتوماتیک می‌توانند کلیه عملیات باز و صاف کردن میلگردها، زیگزاگ کردن، جوش میلگرد، برش محصول و انداختن در میز محصول را به صورت خودکار انجام دهند. به همین علت روند تولید تیرچه با دقت زیادی طی می‌شود. برای اطلاع از قیمت دستگاه تیرچه صنعتی در تبریز با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

خط تولید تیرچه صنعتی در تبریز
خط تولید تیرچه صنعتی ویژگی‌های مختلفی دارد. یکی از ویژگی‌های آن قابلیت تنظیم ارتفاع است. به کمک دستگاه و خط تولید تیرچه صنعتی در تبریز می‌توان سرعت تولید را بالا برد. علاوه براین امکان تولید تیرهایی با ابعاد دلخواه وجود دارد.

با استفاده از این خط تولید می‌توان دستگاه خرپای تیر را به صورت کامل با PLC کنترل کرد. در این دستگاه، قابلیت کشش و برش میلگرد، صاف کردن آن، نقطه جوش و تست جوش وجود دارد. تیرچه هایی که در خط تولید تیرچه صنعتی ساخته می‌شوند، به صورت مثلث یا چهار ضلعی هستند.

اجزای این تیرچه ها توسط لولا بهم متصل می‌شوند. اگر در فکر راه اندازی خط تولید تیرچه صنعتی در تبریز هستید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. این شماره ها متعلق به خط تولید تیرچه صنعتی در تبریز هستند.

خط تمام اتوماتیک تولید تیرچه صنعتی در تبریز
خط تمام اتوماتیک تولید تیرچه صنعتی در تبریز به صورت خودکار و مکانیزه کار می‌کند. به همین علت به نیروی انسانی زیادی نیاز نیست. استفاده از این خط تولید، هزینه های نیروی انسانی و دستمزد را کاهش می‌دهد.
با استفاده از خط تمام اتوماتیک تولید تیرچه صنعتی در تبریز ، میزان دقت هم افزایش پیدا می‌کند. به دلیل اتوماتیک بودن مراحل و کاهش دخالت‌های انسانی، میزان خطا کمتر می‌شود. به این ترتیب، عدم تقارن در تیرچه اتفاق نمی‌افتد و تقارن تیرچه باعث تعادل و هم راستایی نیروهای داخلی می‌شود. در نتیجه تیرچه دچار پیچش نمی‌شود. اگر تمایل دارید خط تمام اتوماتیک تولید تیرچه صنعتی در تبریز را خریداری کنید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

دستگاهی که مشاهده می فرمایید
دستگاه تیرچه صنعتی
با سرعت عمل 7متر در دقیقه
با قابلیت تنظیم ارتفاع از 20 الی 35 سانت
میلگرد زیگزال از 4 الی 6
میلگرد بالا و پایین از 8 الی 16
شیر الات فستو المانی
بهترین ترانس ایرانی
ریل لینیر
با میز راهنما
با نصب و آموزش رایگان و یک سال گارانتی
در خدمت هموطنان عزیز هستیم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۶:۲۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)